fredag 21 september 2012

Torsdag

En riktigt lat och härlig torsdag hade vi igår. Stefan och Tommy stack iväg på biljakt. (Stefan har fått sitt iqama och det närmar sig bilinköp) David och jag gick till poolen några timmar. När D och jag är hemma igen och ska äta lunch har jag fått ett sms från Stefan där det står "Bil köpt." Vad tror ni jag svarar? Hur mycket, vilken sort....? Nä jag skrev "vilken färg?" Då fick jag svaret "vit 2008 hyndai santa fe. Jag fick googla och den ser ju fin ut. Nu håller vi tummarna att den får ok från verkstaden på lördag.




David och jag har haft bakpremiär. Vi började enkelt med en färdig mix. Kan säga att det var sista mixen också. Så överdrivet söt.
D älskade den söta smeten!
 Det har blivit lite svalare här sedan vi kom. Det har helt enkelt krupit under 40-strecket. På eftermiddagen gick vi till en lekplats.


Sist men inte minst, grill, go dricka och lite godis.



4 kommentarer:

  1. Hoppas bilen klara besiktningen!! Vilket underbart liv ni lever. Ser sånfint ut.
    Krama gullige David från oss. Kram MOP

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bilen gled fint genom besiktningen :-) David är kramad! kram kram

      Radera
  2. Va roligt!! Nu är ni ägare till två Hyundai, mycket bra bilar...;) Det syns att ni trivs!! Saknar er!! Kram, kram Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ha! Ja, Hyndai är helt enkelt bilen med stort B :-)saknar er också! kram

      Radera