onsdag 26 september 2012

Birthday och Saudiday

Firade min födelsedag häromdagen. Blev väckt av mina killars skönsång :-)


Inga elever på skolan utan en planeringsdag. Vi trodde det skulle vara skola men fick reda på dagen innan att det skulle vara stängt eftersom det är Saudiarabiens nationaldag dagen efter, den 23 september. Jag blev bjuden på lunch i restaurangen.

Chicken taco box

 Efter några timmar i skolan gick vi till poolen. Badade och blev bjuden på en riktigt god drink av Tommy.

Mmmmm

Vid sex kom de hem till oss på middag. Thaimat, god dricka och trevligt sällskap.
Fick även en fin påse av dom. Med en massa godsaker i :-)


Så trots saknad familj och vänner hade jag en alldeles utmärkt födelsedag. Tack Stefan, David, Lottis, Tommy, Tilde och Thea! och tack för alla hälsningar på mail, sms, facebook m m 

Dagen efter min födelsedag var det Saudiarabiens nationaldag. Vet inte hur saudierna firar denna dag. Blev rekommenderade att inte ge oss ut denna dag då det är extra mycket kaos i trafiken. Jobbade några timmar och sedan lite poolhäng :-)

6 kommentarer:

  1. Ser att killarna tänkte till, med ljusen i muffinsen. Lite jobbit att äta 29st ;) !!! Mysigt ni har det!!! Kramar Petra

    SvaraRadera
  2. Vi har det så mysigt! Är så glad över att ha fått sådanan fina kollegor och vänner!
    Kram Lottis

    SvaraRadera
  3. Oj vad du blev firad. Njut av värmen här har vi regn och rusk !! Kram MOP

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, verkligen! Hoppas ni har bättre väder nu! kram

      Radera