torsdag 6 september 2012

Jag gillar öl...

... mycket!

Inför flytten till Saudi fanns en stor rädsla för att avsaknaden av den bärnstensfärgade drycken skulle bli stor, ja kanske till och med för stor.
Men nu har jag den stora glädjen att för er presentera en ny kompis, Holsten.


Holsten är bara för härlig. Vi brukar träffas vid grillen, och det kan jag bara säga att väl kyld och med stora, intensiva klunkar fungerar den lika bra som vilken annan öl som helst.


Även en het dag i solstolen svalkar mr Holsten riktigt bra.


Skulle inte heller förvåna mig om den fungerar kurerande och välgörande för håret i duschen.


Så slutordet får bli; 
Att 0.0 inte alltid behöver betyda inget, för i Holstens fall betyder 0.0 snarare ett uppskattande och utdraget Oooooooo när den svalkar i värmen.

/Stefan

4 kommentarer:

  1. Vilken tur du har Stefan!!! Den kan du till och med inta precis innan du ska till jobbet, såg jag. ;) njut!!!! Kramar Petra

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du trivs med din nya öl och man behöver ju inte vara rädd för att dricka för många😃/annika

    SvaraRadera
  3. Ett härligt inlägg!
    Är det er utomhusdusch? Har ni "trädgård"?
    Tänker på er och hoppas ni mår bra....
    kram från Beijing

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, vi har en utomhusdusch som vi inte använt än... Stor och härlig trädgård :-) Vi mår riktigt bra. Hoppas allt är bra med dig också. kram

      Radera