söndag 18 november 2012

shopping och poolen

Genom bilrutan

Torsdagens shopping blev på ett nytt ställe, Batha souken. Man får inte ta foto där så jag visar lite bilder från bilen på vägen dit istället. För första gången sen vi kom hit blev jag tillsagd av en religionspolis att ta på mig sjalen...  Vi hade en härlig shoppingförmiddag och alla tre var nöjda när vi kom hem.

Stefan överger nu sina plastpåsar som han använt som skolväska hela terminen. Han behövde en ny plånbok också.

Jag behövde skor...


David behövde spiderman skor och Ben Ten kläder. På bilden är han med sin kompis Edit.


I fredags gick vi till poolen. Jag tycker det börjar bli lite kallt i poolen. Det tycker inte Stefan och David. I solstolen är det däremot väldigt, väldigt behagligt.

2 kommentarer:

  1. Oj vilka skyskrapor ni har! Ser ut som shoppingen har gått utmärkt.
    Nu är det inte långt kvar ni ni kommer hem. Vi längtar ❤kram mamma.

    SvaraRadera
  2. Shoppingen gick bra, jag hoppas dagens shopping går lika bra! Mindre än en månad till vi kommer hem :-) kram

    SvaraRadera