fredag 21 mars 2014

Helgen

I fredags var det arabiska mors dag. David ordnade picknick i parken och så fick jag fina rosor. Gula och röda som skånska flaggan :-)



Fredagens middag åts på Forchetta. Sist vi var där var vi inte så värst imponerade av pastan. Denna gången provade vi deras pizza. Inte så värst imponerade den heller. Men... otroligt mysigt att sitta utomhus. Vi hade med oss Davids kompis Ella. 



I dag lördag har vi varit på besök i ett nybyggt compound som heter Al Bustan. Jag glömde tråkigt nog min mobil hemma så jag har inte en enda bild. När vi på hemvägen gick in på Tamimi för att handla mat visade det sig att det inte var bara mobilen som glömts hemma. Jag gick lugnt och plockade bland frukten när Stefan plötsligt utropar -Abayan, du har glömt abayan. Då uppräcker jag att alla glor på mig i min ganska korta randiga klänning. Aldrig har jag känt mig så naken. Snabbt fick jag bilnycklarna och gick med raska steg till bilen. Seneftermiddagen tillbringade vi vid poolen. 


2 kommentarer:

  1. Oj vad pinsamt!! Kan man bli straffad för det?? Hur som helst, allt ser så mysigt ut. Kramar ❤️ Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ganska pinsamt. Tror inte det är ok... vet inte vad som hade hänt om fel personer sett mig.... kramen

      Radera