fredag 1 november 2013

Halloween


I går firade vi Halloween på skolan. Behöver nog inte skriva att vi vuxna hade minst lika skoj som eleverna...


På kvällen var vi med David på en halloweenfest på compoundet. Han var så lycklig. "Detta är den bästa fest jag någonsin varit på." Där fanns lite läskigheter, rutchkanor, spunnet socker, discomusik och massor med ungar.


Kvällen avslutades med en "trick or treat" promenad i området. De var fint och läskigt pyntat och det bjöds på massor av godis.


Mina två favorithus var de här....

Här bjöds det inte bara på godis utan jag fick god dryck i mitt glas när jag sa "Hallå vin" :-)

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder på världens gulligaste David. Ser ut som ni haft en underbar halloween kväll. Hoppas vinet smakade bra!!
    Kram mamma💕

    SvaraRadera
    Svar
    1. En mycket rolig Halloween med gott viiin. kram

      Radera