fredag 13 september 2013

The Ritz-Carlton

 Om man ska åka på afternoon-tea med Nordiska klubben ska man helst ha på sin kavaj.
 Hungriga svängde vi in genom hotellets eleganta entre`portal.
 Jösses vilken elegant körning med Hyundain, det kändes riktigt hur väl hon trivdes på det fina underlaget.
 Åsa som vanligt välklädd i en abaya vald efter säsong, hösten smyger allt närmre och det ser man på färgvalet på ärmarna?
 Mina favoriter på röda mattan.
Vilket hotell! Det är det utan tvekan finaste hotell som vi någonsin har besökt. 
 David blev sugen på att ta ett bad i den snygga poolen. 
 Mätta och belåtna på väg mot bilen igen.
Solnedgången var lika vacker som vanligt.

5 kommentarer:

  1. Där vill jag nog bo när jag kommer på besök!!!/A

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan jag tro.... 2600:-per natt. Annars bor du gratis hemma hos oss!

      Radera
  2. Hälsa David att jag också velat bada i den poolen �� jätte fina foto på er. Kram kram Petra W

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder och så tjusiga ni är!! Helt otroligt. Idag är det en första aning om höst härhemma. Kram till er alla från Ulla

    SvaraRadera